Asenaa34 korkulcak bişey yok inanın çata çat doguyolar valla çokta güzel doguyolar 😂 otun faydasını ben şahsen gördüm, dogumum kolay olmuştu korkulcak bişey yok ne yapmanız gerektigini bilin yeterli, dogru nefes alış veriş, dogru ıkınma ve sancıları dogru karşılayabilme, bunları bilin gerisi kolay sizin vücudunuz ne yapması gerektigini biliyo zaten