Hilalibrahimkartalms16 Kızlar kaç gününüz kaldi kaç haftaliksiniz ben her bir gün geçsin diye bakıyorum çok çok heyecanlıyım ilk gebeliğim çünkü benim son 76 günüm var iple çekiyorum allah herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin 👶🤲
Fatmazarifff Hilalibrahimkartalms16 38 haftalık olduM an itibariyle 14 günüm kaldı sabırsızlıkla bekliyorum
depsizoo Hilalibrahimkartalms16 valla bende iple çekiyorum 25+5 olduk son 100 gün kaldı inşallah ☺️ ikilere düşseydim bi çabuk geçicekmiş gibi geliyo ne alakaysa 😁
Begumhane Ipekeski günümüz aynı ve benimde kızım olacak ama benim 37de en geç doğacak o yüzden mecburi şafak 51☺️
elifkurt96 Hilalibrahimkartalms16 Son 46 gün artık bende minik kızım gelsin istiyorum gitgide ağırlaşıyor aşağıya iniyor çabuk yorulma kar nefes nefese kalmalar sık sık lavobaya gitmeler felan yordu artık heyecan ve yorgunluk biranevel gelmesini istiyorum 🤗🤰👯🧿
Mavisannesi2 Hilalibrahimkartalms16 amin canım inşallah Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🤗🤗
karanfilll Hilalibrahimkartalms16 şafak 31 ama daha erken geliceket sanırım benim 40 haftayı bulmuyor hayırlısı olsun hepimiz için.