Lale38 ben kuzey,doğu,ateş,toprak,yaprak… gibi yüzeysel anlamı olan isimleri sevmiyorum. İsmin manasının bir derinliği olması gerek gibi geliyor bana. O tarz isimler çok maddesel sanki insan değil de madde isimleri gibi geliyor. Elbette bu benim fikrim.