Cigdemss melty bende perşembe 33 bitireceğim. Bebek eşyalarını yıkıyorum hazırlıyorum. Haftaya çantamı hazırlayacağım. Bayramdan sonra da temizlik yapacağım. Vaktim kalırsa buzluğa börek çörek işi. Şimdilik bu şekilde planlarım
Mom047 04aysegul kız 👧🏻 Sizin ne peki ? Ve alışverişinizi yaptınız mı? Bayramdan sonra yapıcaktım.17 sinden sonra açılmayacak bebe mağazaları diyorlar. Baya stresliyim 😢
04aysegul Mom047 benimde kızım olucak Allah’ın izniyle 🤲🤗🥰 evet alışverişim bitti çok şükür hastane çantasıni da hazırladım kendim için bı kac bişey eklemem lazım. 🤗 Açılır ya ben duymadım öyle bişey 🤲
Bsrygtarzk Bizde 33olduk oğluşumla hazırlıklarımız da tamam değil inşallah 35 de halledicem herşeyi 🤗