Dilan9280 aslinda onu dixektim ilik su duş da iyi gelebilir yada sicak havlu fln. Havalar dengesiz biz daha hassasiz artik yaz gelse de ben yine giyiniom valla 😊 gecen gun sicak diye corap giymedim o gün boyu karnim davul gibi gezdim bebisler soguk su cereyan çıplak ayak sevmuo demekki😆😆 bizim daha 10+3🥰🥰sizin