Firdevssaim canım Doğumdan önce 32. Haftalar da lanolin kullanmaya başlayabilirsin. Ben göğüs pedi aldım kremi de aldım 31. Haftamızdayız duştan sonra sürmeye başladım ayrıca bir kaç gün arayla zeytin yağı da sürücem çünkü göğüsün nemlenmesi gerekiyormuş Doğumdan sonra yara olmaması için.