mmk01 mavi2021 bnde 31+2 tim bugün doktora gittim 5 10 defa kasılıp sertleşmesi normal dedi bnmkide çok sert sanki çat diye yırtılacak gbi sert
Buketkucuk mavi2021 benimde o haftalardan beri sürekli sertleşip duruyor karnım ama birşey olmadı 39+2 haftalığız şuan
mavis24 mavi2021 malesef bendede durumlar aynı nst de sancıda çıkmıyor ama karnım taş gibi oluyo magnezyuma başladım ama şuanlık fayda yok
Alininannesii1 Benimki kafasini mi poposunu itiyor korkuyorum karnimdan cikacak gibi oluyor bir tarafim uzuyor karnimda ..34+2
Duygus97 mavis24 günde 2 tane magnezyum içiyorum doktoruma sorarak maden suyu da içmeye basladım gerçekten etkisi oldu bende