Merhaba güzel anneler, hastane çantamızı hazırlıyorum ama anlayamadım aşırı cok eşya oldu 😳 aslında gereksiz bişide almadım gibi ama anlayamadım bir kabin boy almadı eşyaları🙄 sezaryen olacağım ve 2 gece kalacagım hastanede bunun için,
bebek için,
3 tane alt üst takım zıbınlarını tek tek koydum
2 tabe tulum
1 tane isimli fotograf için tulum
2 müslin
1 ince battaniye
1 nohut battaniye çıkış için
20 tane bez
pişik kremi
2 tane kullan at alt değiştirme örtüsü
ıslak mendil
Pamuk
İsimli bebek yastıgı
3 çift corap
2 adet yedek iç zıbın
1 biberon
1 silikon kaşık
Emzik
Mama
kendim içim
göğüs pedi
göğüs kremi
1 paket depend
2 alt üst pijama takımı
1 gecelik
1 sabahlık
1 tane el yüz havlusu
2 tabe emzirme sütyeni
2 tanede lohusa kilodu
Terlik
Koyduklarım bunlar ama çanta kapanmıyor resmen😳 abarttımmı acaba yoksa normalmi daha hastaneden çıkış için kendime kıyafet koyacagım yok bunları bile almadı🙄