Hanımlar merhaba 36 haftalık hamileyim erken doğum riskim olduğu için 15 gün arayla doktorum 4 er doz ciğer geliştirici iğne verdi iğneleri 2 iğne birleştirip vuruyo ilk iğne mi 15 gün önce olduğumda yüzümde karıncalanma oldu hatta erken doğum riskinden dolayı moralim bozuldu ondan oldu herhaldee dedim bütün gece geçmemişti yan etkilerine bakıyorum böyle Bi etki yok doktora sordum oda böyle bi etki yapmaz dedi ama bugün tekrar oldum iğneyi ve bu akşam yine aynı yüzüm karıncalanıyor resmen korktum açık ası başına böyle bişey gelen var mı daha önceden?