Alpmete Bebeğinize çok geçmiş olsun. Onun için vitamin kullanmak istemiyorsunuz. Aynı zamanda emzirdiğiniz için kendinize daha çok dikkat etmeniz gerekir. Bulantılarınız halen devam etmiyorsa, güzel güzel beslenmeye çalışın. Bebişleriniz sizden alacağını alır ama sizin vücudunuz güçsüz düşebilir aman dikkat.😊 Sağlıklı doğumlar, diğer bebeğinize de şifa diliyorum.🙏🏻