Premsescik ben almamıştım duruma göre alırım diye ili hafta önce sezeryan doğum yaptım hemen sütüm gelmedi hastaneden hemşireler pompa almamı istediler bebekte sarılık olmasın diye anne sütünü içmesi gerekiyor göğüs ucunu uyarması amaçlı süt gelmesi için sarılık olmasın bebek diye sağıp vermek gerekiyor normal yoldan geliyorsa sıkıntı yok zaten