Ebru67 Bulantilarim yeni yeni başladı. Ozellikle sabah oluyor.Etkili mide bulantisi hapi biliyormusunuz?
kedilianneee Ebru67 bende 7+2 sabah bulantılarım çok oluyor çubuk kraker iyi geliyor canım ilaç için doktoruna danış 🌸
Aysun1990 Doktorunun önerdiği ilacı kullansan daha iyi olur, çünkü herkesin bünyesi bir değildir. Ben ilaç kullanmadım genelde cubuk kraker yiyordum bastırıyordu
Kubra_salar Doktorum ilk zofer vermişti hiçbir etkisini görmedim sonra prillam kullandım baya rahatladım doktorunuzla konuşup isteyebilirsiniz 😊