Hanımlar 39+0 dayım oğlumun geleceği yok arada kasık ağrısı sinyalleri gönderiyor ama devamı yok . Bir hafta önce kontrolde 1-2 cm açıklık var dedi doktorum ama ben mi acele ediyorum acaba . Hurma , merdiven , yürüyüş, çömelme vs yapıyorum ama sinyal yok ne yapmak lazım
😅