Devlette özgür Koçak diye bi doktora gidiyorum şuan. Tabi hastane çok güzel ama özeldeki gibi ultrason ekranından anne bebeğini göremiyo, ultrason çıktısı vermiyorlar, baba giremiyo odaya😏 bende kararsızım açıkçası. İlk çocuğumda Sinan Özer’e gitmiştim. Ama Sabri Laçin de çok ama çok iyi bir doktor.