Bebeğim 16 haftalık olacak en son 12 haftlikken doktora gittim ,2. Gebeliğim ilk çocuğum hastaydu sürekli hastanedeyik ve ameliyat oldu dün yoğun bakımda çıktı , şimdi derseniz neden hazır hastanedesin görünmüyorsun doktora diye, burda çok pahalı açıkçası ciddi bı anlamada gider olunca ertelemek zorunda kaldım, ilk başlarda hafif pıt pıt vardı 15. Hafta da ama bu hafta tık yok tedirgin oluyorum , mide bulantısı sırt ağrıları devam ediyor normal mi? Çok korkuyorum ya