Kızlar ya düşük riskim kanamam vs hiç olmadı hamilelikte şuan 14. Haftadayım şimdide durmadan herşeyden korkuyorum eşim kucağına aldı bırakırken biraz zıplar gibi oldum ondan korkuyorum, tekli koltuğu unutup çekmeye çalıştım azıcık yerinden oynadı çok çekmedim aklıma geldi hemen kafaya taktım şimdide plesanta ile ilgili sorun yaşarım yada bebeğime anne karnında bisey olur haberim olmaz diye korkuyorum 😞 aranızda benim gibi olan var mııı