Oykuaygun Ben iki kez aldım ve başvuruyu incelediklerinde olumlu veya olumsuz şekilde hep bu yazdı kapsam dışına çıktı diye sanırım başvuru onaylanmış ama yatar mı yatmaz mı orası bilinmez almadığımda da o yazdı aldığımda da okunmuş gibi düşün kapsam dışına çıktıyı benim bildiğim bu hep bu oldu çünkü