kubra454 dün gittim kendi doktoruma, sağolsun içimi rahatlattı. Tek başına bir bulgu sayılmaz ve bebek gayet sağlıklı dedi. Bütün bebeklerde az veya çok bu leke görülür dedi. Hatta bu derece paniklettiği için kendi gönderdiği perinatoloğa kızdı. İsterseniz testi yaptırın kurdu düşürmüş içine düşünüp durma ama çıkana kadar da için rahat olsun bişey çıkacağını sanmam dedi. Günümüzün modası oldu en ufak bir şeyde dna testi istemek dedi. Biz yine de içimiz rahat olsun yaptırsaydık keşke demeyelim diye yaptırıcaz. Umarım sizin de hiç bir sıkıntınız olmaz. İçinizi ferah tutun, sizi takip eden doktorunuza güveniyorsanız onu dinleyin sadece.