Nesityyy Alya_aslan çok erken yapmışın testini canım ben 15 gün yaptım… iki günde bir artış gösterirse normal..
Aslhn12 Alya_aslan evet değer normal iyi ama beta hcg değeri önemli değil canım önemli olan düzenli artış olması insalkah olur
Cemilegoker Alya_aslan gözün aydın canım hamilesin .benom transferin 10. gunu 14 cıkmıstı 12.gunu 38 gecen hafta salı gunu kalp atışlarını duydukk cok güzel bı duygu.morelını Yuksek tut boo bol dınlen
Alya_aslan Cemilegoker iki emriotransfer edilmiştiinsallah ikizlerialmak nasip olur allah herkeze tatdırsın
Cemilegoker Alya_aslan inşallah canım.bana tek taze embriyo transferi yapıldı.doktorum değeri duydugunda kotu demişti cok dusuk bı rakam dua gebelik olabılır demıstı ama rahimde ve kalıbı atıyor cok sukur