Benim gibi çok anne vardır eminim. Çok bekleyen umutla.. Kızlar artık umudumu yitirmiştim. Umutsuzluğa ramak kala! Ve gebelik testi silik çizgi? Nasıl bir duygu anlatamam. Yinede gebelik düşünemiyorum çünkü hayal kırıklığına uğramaktan yorulmuşum. O kadar zorki o tek çizgi. Nefret ettim. Neyse 5 Haftalıktı tam öğrendiğimizde şuan 6 haftalık olduk teyzeleri yarın kontrolümüz var henüz keseyi göremedik yarın görebileceğimizi söyledi doktor. Rabbim isteyen hiç bir kadının kucağını boş bırakmasın. Çok zor çünkü biz kadınlar anne olarak yaratılmışız annelik içgüdüsü var hepimizde. Rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alıp hayırlı bir evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin. 🙏