htcsrtymc Güzel anneler ve anne adayları bu sene hangi cinsiyet daha fazla olacak sizce? 2019-2020 çevremde full kız bebek doğdu neredeyse 👶🏻 Bu arada nasipse Ekim’de benim oğluşum oluyor 😍💙
Mucizemm0101 htcsrtymc benimde kasım sonu inşallah 10 haftalığız 🥰 bu arada kaç haftalıkken öğrendiniz
Aysobaciniz htcsrtymc benim oğluşumda ekim başında gelecek inşallah 🙏🏻 rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❣️
htcsrtymc Mucizemm0101 maşallah aynı senenin bebişleri🥰 ben tam 16.haftada öğrendim canım yani bir kaç gün önce daha 😍
htcsrtymc Mucizemm0101 tabi ki sağlıklı olsunlar başta, cinsiyet evresi çok güzel yazarsınız öğrenince bize 😍
htcsrtymc Dilekcnkn ay maşallah terazi burcu prensler 😍 sağsalim kavuştursun Allahım evlatlarımıza 🙏🏻💙