Hatunnn Tugbacaner dogum hastanesine gidersen daha rahat olursun canim gecmis olsun bse yoktur insallah yatip dinlendiginde gecmiyor mu?
RdvanAyemUtar Tugbacaner canım benimde öyleydin yeni yeni azaldı yat hiç kalkma benimki de 5+5 bol bol dinlen bir iş yapma eşin saolsun hiç bir şey yaptırmıyor dinlendikçe geçiyor
SevgiSungur Tugbacaner kaşık ağrısı normal ki o haftalarda daha çok yeni benimde olmuştu hiç bir sorun yaşamadım baştan beri şuna 38 haftalık hamileyim .korkmayın endişeleniyorsanız yarın gidin doktora
AhmetarZencirkran Nöbetçi doktor varsa bakarlar canım haftana göre nst de çekebilirler inşallah birşeyin yoktur geçmiş olsun
Hatunnn Tugbacaner sakin ol benmde cok agrim olmustu hatta kanama ile beraber ama cok sukur birsey olmamisti guclu ol yavas hareketlerle git gel insallah
Mavi1 Tugbacaner adet sancılarında olabilir canım hamile olsakta dönem dönem yaşacağız ya bu sancıları o yüzden diyorum inşallah bir şey yoktur
RRR Tugbacaner yok yok hiç bir şey olmayacak korkma uzan ayaklarını yukarı kaldır kendini strese soktukca kasılıyo bebek o yüzden tetikliyo film falan aç başka şeyler düşün ☺️ O daha minicik annesi henüz kendini göstermesede oralarda bir yerde 😘
Tugbacaner Hatunnn kanamam yok ama.korkuyorum zaten uzun zamandan sonra ilk kez hamile kalabildim 'sinde evde yok gelince gidicem