Turunculimon Mehmet42mujgan hayır. Sıkı takibe alıyorlar. Özel hastaneyse sezeryan isterseniz yapıyorlar. Devlette bekletiyorlar genelde
mavibahar Mehmet42mujgan genelde 42 ye kadar bekliyorlar. Hala gelmezse suyunu açıp öyle bekliyorlar. Bebekte ve sizde bi sıkıntı yoksa ve Tabi doktorunuz kendi rahatını düşünüp sezaryen yapmazsa…
Ozgnzgn Mehmet42mujgan hayır bebeğin suyu nst sonuçları fln iyi gidiyosa bekliyolar ben 40+5 im hala kontrollere gidip geliyorum 2 günde bir hiç bi belirtim yok henüz daha yalancı sancı bile yaşamadım🤦🏻♀️