Kizlar bugün kontrole gittim 36+3 haftaligim. İkinci sezeryanim olacak Allah nasip ederse. Doktor bebeğin başı çok aşağıda çıktım çıkacak dedi yani doğum kanalında bir hafta daha dayanabilsen keşke senin heran suyun gelebilir dedi ayın 12 sinde gün verdi ozaman 37+4 oluyoruz. Bende kuveze girmez değil mi hocam dedim. Bana net girer girmez demedi bana kalsa 18 Mayıs alırım dedi yani 38+3 de ama sen dayanabilir misin dedi ben zaten dayaniyorum dedim bende geri 18 Mayıs yaptık günü ama kanaman olursa suyun gelirse hemen gelirsin dedi. Ya şimdi eve geldim aklıma takıldı su birden gelse anlarım ama bazılarının ki az az geliyormuş idrar sanıp anlamiyolarmis ya öyle olur mu ya suyum azalır da farketmezsem diyorum yada 37. Haftada doğum olsa sıkıntı olur mu acaba tecrübeli anneler fikir verirseniz sevinirim lütfen sıkıntıya girdim☹️