Momos Kızlar ilk gebeliğim 6+2 deyiz. Eşimle Rh uyuşmazlığı var. bu durumda nezaman aşı yapılıyor neye göre karar veriliyor. Bi bilgisi olan varmı ?
Zelsonr Momos Benim bildiğim 26 ya da 27 haftalarda uyuşmazlık iğnesi vuruyorlar canım. Onun dışında süreç nasıl ilerlemiyor başka ne gibi şeyler uyguluyorlar bilgim yok canım. İnşallah sana yardımcı olacaklar vardır💕💕🤲
Sedakbyk Momos ben (A-) esim (A+) Uyusmazlik testi yapildi sonuc negatif cikti yine de 27+5de kalcadan igne oldum
Gokyas Momos herhangi bir kanama veya düşük tehlikesi oldugunda uyusmazlik etkeni oldugu icin ihtimali gecmeden bana ilk kanamamda yapildi. Boyle bir durum yasarsaniz aklinizda bulunsun.
Momos Sedakbyk bende internette 28. Hafta da iğne olunuyor diye okudum. 6. Haftadayım geç kaldım diye korktum biraz😰