Merhaba arkadaşlar bi kaç ay önce bebeğim gelişmediği için düşük yaptım şimdi adetime bi kaç gün kaldı bugün test yaptım beta değerim 96 çıktı idrarda da pozitif ne yapayım çalışıyorum ve korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşarım diye nasıl bi yol izlemem gerek offf rahatlatın beni nolur daha hamile gözüyle bakmıyorum kendime zaten