Minnosannem12 bende korona olup atlattım kötü düşüncelere kapılmayın bol bol vitaminli şeyler tüketin sürekli kendinizi yatağa atmayın aktif olun gün içerisinde yoksa hastalığınız daha uzar çok ağrın olursa parol iç yapacak başka bişeyin yok atlatırsın hemen inşallah