Normalde geç döllenmeyi erken tarihlerde öğrenebilindiğinibiliyorum. Benim doktorum bugün doğum zamanı olmasına tağmen Bebeğimin bana aaa geç döllenmeymiş eski ultrason şeylerine baktım da şimdi gibi saçma sapan konuştu. Eğer erken söyleseydi annemler şimdiden yanıma gelmezdi şimdi kadın izin aldığı için bir daha izin alamayacak ve ben doğum yaptığımda yanımda çok az kalacak. Çok moralim bozuldu. Böyle sonradan öğrenen varmı?
Çatı muayenesini de illa 39+6 da yapıyor bana soruyor bir de istermisin çatı muayenesi diye çıldırttı beni bugün. Çok ağladım’