gazetecianne Kızlar 9 haftalıkken covid geçiren ve bebeği sağlıklı dünyaya gelen annelerimiz var mıdır bana moral olun lütfen bugün pozitifim olduğumu öğrendim çok korkuyorum 😞
Edanue gazetecianne Canım ben geçirdim kovit testi ve kan testi verdim hastanede hamile olduğumu öğrendim şuan 19 haftalığız çok şükür iyiyiz bi sıkıntı yok doğumdan spnra dıkıntı bildiğim kadaryla son aylarında olanlar için geçerli
Edanue gazetecianne Hayır korkma ilaç içme bol bol meyve ye sağlıklı beslen ıhlamur falan sakın içme ilk üç ay bitkisel çaylar yasak çok öksürük tutarsa hastaneye gidin ben çok kötü oldum hastaneye gittin hava verdiler çok öksürmeyin bebek yeni olduğu için Allah korusun öksürükle düşebilir
Seda25 4 haftalıktan kovid oldum endişe etmeyin herhangi bi problem yaşamadım umarım bi an önce atlatırsınız