Merhabalar. 6+2 gebeyim. İştahım da anormal artış söz konusu. Yemek yiyorum biraz zaman dilimi sonra atıştırmalık birşeyler istiyor canım. Doymuyorum. İlk haftalar mide bulantısından iştah kaybı oluyormuş,bende tam tersi.İlerleyen zamanları düşünemiyorum 🙄
Benim gibi olan var mı?