seldaaaaaaaaaa Kızlar 39+3 olduk ve bebeğin kanala girdiğini nasıl anlıyoruz vücutta nasıl bı değişim hissediyoruz
bgm44aym seldaaaaaaaaaa Canım benim de sat tarihi 1 Ağustos bizde bal kızımla 39 hafta 3 günlük olduk hiç bir doğum belirtisi yok şimdilik ne sancı ne açılma nst de herşey normal
Asyaayaz1 Bebek kanala girdiği zaman nişan belirtisi olur kanama şeklinde gelir ama olmasa bile lekelenme tarzı bile gelebilir..
seldaaaaaaaaaa Asyaayaz1 kanala girdikten bı sure sonra mı sancı hissederiz ilk gebeliğim ve hiç bı fikrim Yok 🤦
Asyaayaz1 seldaaaaaaaaaa aslında gebeliğin faktörleri farklı oluyor kiminin nişan sonrası sancı oluyor kiminin olmuyor Benim lekelenmem olmuştu ama sancım olmamıştı kanala indiği için suni sunciyle Doğum yapmıştım bu süreçte doktorunuzla iletişimi kesmeyin 🌸
seldaaaaaaaaaa bgm44aym bende aynı durumdayım hatta vücudumdaki ağırlık dışında pek bişey hissetmiyorum diyebilirim
Asyaayaz1 Fatmagungor14 dediğim gibi her gebelik farklı olduğu için aynı şeyleri yaşamıyor olabiliyoruz o yüzden en mantıklısı bu süreçte hep doktoru bilgilendirmek🌸