5 haftalıkken kahverengi akıntı gelmeye başladı doktorum progestan verdi 2 hafta falan kullandım 1 hafta devam etti yine sonra kesildi. Doktora gittiğimde ilaç bitti yazacak mısınız dedim 1 haftadır akıntı yok dedim gerek duymadı. Bi kaç gün sonra yine gelmeye başladı doktorum ilk 3 ay normal dedi tekrar doktora gidip ilaç yazdırsam mı acaba yoksa normal olduğu için endişe etmesem mi