canım muhtemelen siyatik olabilir. aynı seyi 2 hafta önce ben yaşadım. 2 hafta geçmedi ağrısı. topallayarak yürüyor yatakta dahi dönemiyordum. doktor siyatik ağrı hamilelikte olabiliyor, yapacak cok bisey yok ilac yazamıyorum bu durumda dedi. magnezyumu cogalt dedi. Ben doguma kadar gecmez sanıyodum ama sonra bir anda geçti. enteresan bir ağrı endise etme.
özellikle hamilelik siyatik ağrıyı tetikliyor ömür boyu hic yaşamadıgınız bisey bir anda karsınıza cıkıyor. sonra bir anda geçiyor. benim bir tanıdıgımında basına gelmis suan kendisi 55 yaslarında. hamileyken aynı seyi yasıyor, sonra kızı 6 yasındayken bir anda yeniden vuruyor. bir daha hic olmadı o günden beri demişti.
ayak kırılınca kemiği eskisi gibi olmaz, ara sıra ağrı yapar ya hani, onun gibi bisey bu illetde. ama endise etme, yine de doktoruna bir görün tabi