fatos2404 Arkadaşlar 16+3'teyim sol yanımda böbreğimin olduğu kısımda ağrı var yaşayan bilen var mı, ne uzanabiliyorum ne oturabiliyorum ne ayakta durabiliyorum 🤦😞
Ayse1608 fatos2404 Benimde sağ yanımda vardı ağrıdan ağlıyordum böbrek olabilir demişlerdi ürolojiye gittim böbrek büyümesi çıktı sende bir görün istersen canım
Ayse1608 fatos2404 Benimde yoktu🙈 Evet hamilelikte oluyormuş hamilelikten sonra geçiyormuş ağrı kesici işe yaramıyor bana serum verdiler o da fayda etmedi 😕 Belki böbrek değildir seninki canım
fatos2404 Ayse1608 böbrek olduğunda ne gibi bir tedavi uygulanıyo peki. Ben ağrı kesici kullanamıyorum zaten 😒
Ayse1608 fatos2404 Büyüme çok olursa stent takılıyor çok değilse takip ediliyor ama ağrıya bir çözümleri Yok çekiyorsun 😕