Firdevs1999 Konya şehir hastanesinde doğum yapan yada o hasdaneye giden varmı varsa acil bilgi alabilirmiyim
_Elifffffff_ Firdevs1999 dünden komsumuzun gelini orda doğum yaptı sezeryan ile ama detayli birşeyler bilmiyorum canim
Teslime42 Firdevs1999 kontrollerini devamlı oraya gidiyorum canm cok da memnunum 🙂 doğum da çok memnun kalıyorlar duyduğum kadarıyla bnde orda doğum yapacağım allah nasip ederse ınsallh
1234_bebegim_ Firdevs1999 ben kontrollere gidiyorum çok iyi ve ilgililer doğum yapanlarda özelden farksız çok temiz çok ilgililer diyorlar bende orda yapicam doğumu inşallah
Esmer06 Firdevs1999 ben oraya gidiyorum canım memnunum ve cevremdejilerde hep orda doğum yaptılar memnumlar
Firdevs1999 _Elifffffff_ İlk kızımı on beş temmuz da dogurdum ve oğlum olacak 40 hafdaya girecez gelmeye niyeti yok herkes şehir hastanesi ni çok övüyor bilemedim çok kararsız kaldim
_Elifffffff_ Firdevs1999 evet ben olsam bende orayı tercih ederdim 15 temmuzun hali çok kötü bence şehir hastanesini tercih edin derim
Firdevs1999 Teslime42 ben kontrole gidemedim iki kere gittim bı randevu vermiolar doğuma gitsem alirlarmiki
1234_bebegim_ Firdevs1999 mhrsden alin randevuyu yukleyin uygulamayı 15 dakkaya bir doktor acilmismi diye bakın alırsınız sadece hasan ali inal ve eşi zeynep ozrtuk inala gitmeyin çok kötü doktorlar diğer doktorlar iyi
Firdevs1999 1234_bebegim_ Azmi kaldı doğumunuza ben kontrole gittm ama dört aydır gidemedim oraya randevu alamadım doğumu orda düşünüyorum gidince insallah alirlar
Firdevs1999 1234_bebegim_ Ümmü Gülsüm esenkaya gidiodum ben e devlet şifremi unuttum için alamiom PTT acikmi onu bilmiom eğer açıksa yarın halletmem lazım
Fatma_armutcu Firdevs1999 e devlet şifrenizi PTT ye gitmeden kimlik bilgileriniz ile değiştirebilirsiniz sadece şifremi unuttum demeniz yeterli
Halenur-42 Bende şehir hastanesine gidiyorum geçen gün kan uyuşmazlığı iğnesi için yatışım yapıldı doğum yapanların kaldığı odaya odalar o kadar güzel büyük temiz ve ferah ki özel hastanelerden farkı yok çok çok beğendim