Madamm doktorlar onermıyor bn dogdugunda doktora giderken emzıgı saklıyordum her gıttıgımde tartısmak ıstemıyorum dıye. Hele saglık ocagındakı hemsıreler, kesınlıkle istemıyor. En azından bnım gorduklerım cevremdekılerın cogu oyleydı. Doktorumu değiştirince rahat etmiştim bır sey demıtordu buyumuştu oglum. Ikıncısınde de evrıcem emzık ınsallah tutar diye dua edıyorum elım kolum oluyor