DryTrk İyi akşamlar kızlar ben 11+5 oldum geçecek diye beklerken iyice kusmaya başladım su içemiyorum açım ama mutfağın önünden geçemiyorum yiyecek içecek fotoğrafı görmeye bile katlanamıyorum Prilam Dr kullanıyorum her yolu denedim çubuk kraker limonlu su vs. Hepsini defalarca yaptım yok geçmiyo. Ne zaman geçecek bu😔😔😔😔
Kbrabz27 DryTrk offf bende aynıyım bugün 14 haftalık olduk ilk zamanlar daha kötüydüm şimdi azaldı sadece birşeyler yedikten sonra hemen çıkartıyorum ve koku hassasiyeti geçmedi hersey kokuyor sanki 😣
Nurunannesiii12 DryTrk az daha sabret 18 haftaligim hala bulantı kusma var biraz olsun azaldı 9 kilo verdim.4 ay bitti.en başından beridir cekiyorum ama katlaniliyor. Sabırlı ol.
Drylmz DryTrk bende öyleydım 5 kere hastanede yattım dün taburcu oldum ve hala devam ediyor psikolojim bozuldu ilaçlar iyi gelmiyor sadece serum ayakta tutuyor 😢😢
meraklianne1 DryTrk valla kusuyorum napaym yani baktım olmuyo çünkü prilam içince sarhoş gibiydim ben ama şimdi daha iyi azaldı yani biter mi bilemiyorum keşke bitse
DryTrk meraklianne1 hepimize de geçmiş olsun bebeğin sağlığı etkilenmese bari tek lokma yiyemez oldum vallahi
DryTrk Nurunannesiii12 inşallah bebekler sağlıklı olur hayırlısıyla kucağımıza alırız katlancaz yapacak bişey yok 😔😔
DryTrk Drylmz Allah ım sabır versin yardım etsin inşallah gitsem kesin ben de yatarım az kaldı zaten böyle aç aç ne olacak 😔😔
Edanue DryTrk Rabbim yardımcın olsun seni çok iyi anlıyorum benim 6.haftada başladı bidaha 14 15 de kesildi şuan 19 um ara ara yediklerim dokunursa kusuyorum . Ben her sabah aç karnına fix kusuyodum doktorum zofer 4 mg diye bi hap verdi çok faydasını gördüm tavsiye ederim . Ama çok kullanma bebeğe zararı oluyomuş
DryTrk Edanue bana da prilam dr verdi doktor onu kullanıyorum çok etkisini görmesem de kullanıyorum amin Rabbim hepimizin Yardımcısı olsun inşallah 12 hafta bitince geçer öyle diyolar ama belli de olmuyomş😔
Zeynep0886 DryTrk babada doktorum ilk prilam verdi hiç etki etmedi sonda onzyd diye ilaç verdi yine geçmedi bir de dramamine diye bir hap daha ekledi 18. Haftam bitiyor ilaçlarla ayağa kalkabiliyorum hiç vitamin falan alamıyorum ama şükür bebeğin gelişimi bir hafta önden gidiyor bebek aç kalmaz siz rahat olun 16 ya geçiyor yada azalıyormuş benimki geçmedi azaldı şükür sizinle öyle olur inşallah 🙏
Ezgiitpzkr Bende aynı konudan muzdaripim kusmam yok aciri derece iştahsızlık var canım hiç birşey yemek istemiyor ara ara bulantım da oluyor Allah yardımcımız olsun inşallah düzelir artık 12+3 ..
MuhammedMirhan DryTrk yalvarıyorum yinede şükret 12 haftalığım 1 haftadır bulantım olmuyor sevindim geçti diye ama bugün kontrole gittim ve bebeğimin kalbi durmuştu, herşeye rağmen şükredin, keşke gece gündüz kussaydım da bebeğim yaşasaydı
DryTrk MuhammedMirhan çok üzüldüm inanın.. İsyan etmek ne haddimize her halimize şükürler olsun ne gelirse Rabbim den.. Ben de düşük yaptım haziranda 1 ay kendime gelemedim bu 2. Ve çok korkuyordm bir aksilik olacak diye. İnanır mısınız hastaneden çıkınca şükrettim hem ağladım hem dua ettim Rabbim verdiyse vardır bi bildiği bu inancı hiçbir zaman yitirmedim.. Acınızı paylaşıyorum görelim Mevlam neyler neylerse güzel eyler..♥️🤲🏻 Rabbim Size sabır versin inşallah en kısa zamanda yine tadarsınız bu güzel duyguyu 🤲🏻🤲🏻
Deniz-Demirin-Annesi 11+6yım bende bulantı çok ama en başından beri çok doktoruma söylemiştim ve prilam ilaç vermişti bulantı için istersen danışıp bı sor doktoruna çok faydası var