Aslihusein 1-2 saatte bir emzir ilk ayı böyle geçirin sonra geçer kendiliğinden..birde göbeği düştü ise tavsiyem hergün yıkaman..zaten ilk 10 gün önemli biyolojik sarılık geçti ise gerisi fizyolojik sarılık onnn bir riski yok zamanla vücuttan atacaktır👍🏼