Kghkflfk doktor bilmiyorum ama benim için kapısının önünden bile geçmeyeceğim bir devlet hastanesi var. Göztepe eğitim ve araştırma hastanesi..
internetten okuyabilirsin kadın doğumdaki şikayetleri. Zaten bire bir de başıma geldi aman Allah’ım. Geçen seneydi düşük tehlikem vardı gittim köpeğe bile öyle davranılmaz. Kötü muamele,kibir, alay hepsine maruz kaldım. Aklıma geldikçe sinir oluyorum