Burda bir postta okumuştum. Doğumdan sonra bebek pusetini görmek istiyorlar diye. Ben başka sehirdeyim. Eşim doğum sırasında arabayla getirecek ben önden gidicem . Acaba pusetsiz taburcu ediyorlar mı ? Cam ve sakura Hastanesi’nde düşünüyorum orda doğum yapanlar var mı ? Diğer devlet yada özel hastanelerinde durumlar nasıl bu konuda?