Burcuckmk NilGrl benim arkadasim 40 gun oldu doğum yapali mamjoo kullanıyor işimi görüyor dedi bide lansinoh yorumlari cok iyiydi
NilGrl Burcuckmk bazıları göğüslerimi yara yaptı falan yazmış yorumlarda bende o markaya bakıyorum da. Onda bir tereddüt ettim. Arkadaşınızda bir prblem olmuş mu?
Ogretmenim7 NilGrl Çok gereksiz pahalı pompalar maalesef ama kiwinin var bende siparil ettim henüz gelmedi çok iyiymiş 160 tl hemde trendyolda
NilGrl Ogretmenim7 kesinlikle gereksiz pahalılar ama kiwi güzel marka aslında ama ben sanırım uzun vadede kullanıcam. Kiwi o kadar uzun dayanır mı bilemiyorum. Bu tarz ürünler bence şans işi biraz sa ne yazık ki
NilGrl Burcuckmk bende onu alıcam sanırım hepsiburada da ikilisi şuan 370 tl. 2 tane de biberonu var.
NilGrl miniginannesi9 canım var hepsiburada da ben sipariş verdim hatta. Akakçeye ürünü yaz sana en uygun olan siteyi gösteriyor ordan bulabilirsin hatta gittigidiyorda 350 tl ben güvenemedim ordaki satıcıya