Bu gün qcile gittim nstye bağladı ebe kalp atışı var sancın da yok dedi doktorda ilgisizdi zaten kalp atışı var canlı ultrosana gerek yok polikinleğe randevu al dedi ama hala bi hareket yok bakalm hayırlısı allahtan artık randevu bula bilirsem normal polikinliğe gideceğim