Zeynocemre Kızlar 32.haftamdayım karnım yamuluyor gün içinde bebek kasılması mı sizce ??böle bebek sag tarafıma yaslanıyor cıkacakmıs gibi hissediyorum..bu normal bisey mi?bebek kasılması olabilir mi ve erken doğum yardımcı olun nolur😢😢
Hanif Zeynocemre 31. Haftadan kızımda birkaç kere kasılma yaptı ama bilmiyorum sebebini doktor kontrolümüz yarın bakalım Allah’ın izniyle bir sıkıntı yoktur inşallah 🤲🏻 Bu arada kızım da hep sağ tarafta duruyor 🤦🏻♀️
Edirefp Zeynocemre bende 32. Haftanın içindeyim aynısı banada oluyor karnım sertleşiyor ve yamuluyor tek bi yerde toplanmış gibi. Ama ben hiç korkmadım bundan sorun olmadı hiç bilmiyorum erken Doğum belirtisimi acaba
58Vildan Canim belki haraketediyordur kasilma olsa bile 32. Hafta da insallah hic birseycik olmaz suan bebisin iyice büyüdüğü icin haraketlerini daha detayli hissediyosun eger agrin kanaman olursa daha da gerginlesirse kesinlikle doktora başvurmalısın cok gecmis olsun
Zeynocemre 58Vildan tesekkür ederim insaAllah 😢on gündür öle sewiniodum bebek yaslanıodur die sonra netten arastırınca biraz panikledim 😢
UurSevdaYlmaz Benimde oyle oluyo 34.ncu haftadayiz ama dokununca tepki veriyo bazen sagda bazende solda toplaniyo sertleşiyor poposudur diyorum bende😊 insaAllah korkulacak bisey degildir ya
58Vildan Zeynocemre icini ferah tut canım artık 8 aylik oldu Rabbim hayırlısıyla zamaninda kucagina alabilmeyi nasip etsin inşallah
Oykuzey Bende 32. haftamdayım. Benim bebeğim de aynı şekilde, özellikle sağ tarafa çok toplanıyor. Bazen karnımda kemik gibi çok sert yükseltiler oluyor. Kolu bacağı poposudur diyoruz ama bazen bende tedirgin olmuyor değilim kasılma mıdır acaba diye.
Oykuzey Zeynocemre Doktorlara kalsa herşey normal. Durumdan bahsettim fakat üzerinde durmadı. Bir iki defa nst ye soktu, herhangi bir sorun görülmedi.
Zeynocemre Hanif benim doktorum tüm randevuları dolu doktorun ne dicek ben merak ettim bilgilendirirsen cok mutlu olurum