Anneler ve anne adayları 10 Mart 2020 de ülkemize giren bu hastalık yüzünden hayatımız tepe taklak oldu keyiflerinden yasak koymadılar Adamlar bangır bangır bağırıyorlar dikkat edelim dedikçe ne partiler bitti ne kutlamalar ne yasak dışı kalmayan harekette bulunmadıkları kaldı ! Biz insan oğlu yenilmedik uyun dedikçe toplumun bir çoğu uymadı ki hala uyulmuyor herkesin anası babası akrabası iftarı var Cumhurbaşkanı acaba günde kaç saat uyuyordur ? Sağlık bakanı Fahrettin koca adam çöktü resmen uykusuz geceler geçiren onca emekçi sağlıkçılar emniyet güçleri evlerine gidemeyen daha bir çok personel nedenmi bu yasaklar uymadığımız için bu 20 günlük kapanma geldi elinizi vicdanınıza koyun ben Allah yukarıda okadar vicdanım rahatki evimden dışarı çıkmıyorum kendimi düşünerek değil toplumu düşünerek fakat görüyoruzki hala uyulmuyor iftara davet ?postları Bizimde anamız babamız akrabamız var ama gitmiyoruz bu virüs gelmeden önce insanlar evine istediği saatte girip çıkıyordu sabaha kadar mekanlar açıktı kim ne yaptı biri dışarda oturuyorsunuz diye cezamı yazdı asla 🙅🏻♀️ Dışarı çıkarak davetlere kaçarak göçerek giderek kul hakkına girmiş oluyorsunuz lütfen ama lütfen hepimiz uyalım ve bu beladan tüm ülkece ve dünyaca kurtulalım