Naciyeylmz böyle süslemeler falan hepsi baktığın zaman gereksiz ama bir anısı hatırası oluyor insan baktıkça vay be diyor. Ben oğlumda hediyelik yaptırdım mesela bide kapi süsü simdi oglum 2 buçuk yaşında bakıp vay be daha dün şunları hazirliyorduk bak şimdi abi oldu falan diye çok güzel hatıraları oluyor 🤗
Simdi kizimda da kapi süsü yaptiricam nasipse pleksiden abisi ve kızımın adını yazdırıp kendi odalarınin kapısına asicam Allahn izniyle zaten hastaneye götürmeyi düşünmüyorum ziyaretçi falan yasak e malum hastalıktan doğru düzgün evede kimseyi alamicaz benim ki hatıra ve odalarına asmak amaçlı 🥰