Merhaba, benim kana karşı hassasiyetim var kendimi bildim bileli ancak iki seferdir kan verdikten sonra bayılıyorum. Hamileliğimin başlarındayım ancak böyle devam ederse bebek için de bir sorun olur mu diye korkuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? Ya da bunu nasıl yenebilirim tavsiye verirseniz çok mutlu olacağım gerçekten çünkü moralim çok bozuk.