Dün devlet hastanesine gittigim doktor bebegin ense kalinligi 4.3mm burun kemiginide goremiyorum ama sen yinede özele kendi doktoruna git ikili yaptir dedi. Bugun ozelde kendi doktorum bakti, radyoloji uzmanina yonlendirdi ikiside ense kalinligini normal buldu 1.20ydi. Burun kemiginide gorduler. 1 gun benim icin 10 yil gibiydi ama ayni durumu yasayan birileri olur ona umut olsun hemen karamsarliga kapilmasin 🙏 Var mi benim gibi yasayan anneler