drn05 Sancı böyle adet sancısı gibi ama ilk belden girip sonra da karnının içinde dört dönen değişik bişey 😂😂 Doğum yapalı 22 ay oldu bebeğim doğar doğmaz o sancıyı unuttum şimdi hatırlamaya çalışıyorum ama yok olmuyor 🙄 Gaz sancısıyla adet sancısının birleşip nefesini kesen gibi bişeydi sanırım 😂😂 O an burnumdan nefesi alıp karnımı şişiriyordum, ağzımdan mum üfler gibi yapıyordum miisler gibi doğurdum ✌🏻🤪🤪 Ayy darısı size insallah. Bol bol nefes egzersizi yapmanızı öneririm 🙏🏻🤰🏻