Arkadaşlar 3-4 gün önce yüzümde kabartılar oluştu. Yediğim bir şey allerji yaptı diye düşünmüştüm. Ancak dün doktoruma sordum erkek bebeğe hamile kadınlarda olabiliyor, cildini temiz tut bir şey yapmana gerek yok dedi. Ancak yüzüm şu an daha kötü ve pürüzsüz olan cildim pütür pütür olmuş durumda. Yarın cildiyeye gidecem. Sizin de fikirlerinizi almak istedim. Benzer durumlar yaşayan oldu mu acaba?