Bilgezeki canım ben ilk defa o hastaneye gittim bugün sadık Şahin’e gittim ama bi girdim içeri asistan bakıyor. Ameliyatta ya da işleri oldukları zaman stajyeri asistanlar bakıyor bakalım daha göremedik doktorumuzu ama erkek doktorlar genel olarak daha iyi oluyorlar nedense kadınlar cadı oluyor ☹️